Ja pēc rožu stādu piegādes esat konstatējis ražošanas vai piegādes defektu, aicinām nosūtīt defekta fotogrāfijas uz mūsu e-pasta adresi ar pēc iespējas detalizētāku skaidrojumu vai izmantojot e-atgriešanas pieteikuma formu mūsu mājas lapas sadaļā PREČU ATTEIKUMI.
Saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likumu, Patērētājs var izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no distances līguma 14 kalendāro dienu laikā un atgriezt Uzņēmumam tā e-veikalā iegādāto preci.
Atteikuma tiesību izmantošanas termiņu skaita no dienas, kad Patērētājs ir saņēmis preci.
Atbilstoši Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12.panta sestā daļai patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. Uzņēmums patur tiesības Patērētājam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja prece ir bojāta, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums vai ja tās iepakojums ir būtiski bojāts.
Pircējam, atgriežot iegādāto preci, nepieciešams uzrādīt dokumentu, kas apstiprina pirkumu.
Pēc Ministru kabineta noteikumiem Nr. 255”Noteikumi par distances līgumu” 22. punktā noteikts, ka Patērētājs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:
Pasūtītās preces pēc to rakstura nevar atdot atpakaļ vai tās ātri bojājas, vai ir ātri izlietojamas;
Pircējs ir atvēris iepakojumu precei;
Ja prece ir izmantota tādā veidā, kas nav savienojams ar labas ticības principu, tai skaitā izmantota citā nolūkā, nevis preces īpašības vai darbības noskaidrošanai;
Prece ir mehāniski un/vai vizuāli bojāta, ir samazinājusies preces vērtība.
Ņemot vērā to, ka rožu stādi ir prece, kas ātri bojājas, uz tiem atteikuma tiesības neattiecas.